Börja blogga igen!

Nu ska jag börja blogga igen!
Bästa är ju att blogg.se har lagt ut en app så man kan blogga direkt ifrån mobilen :)
Ska sätta igång med träningen riktigt hårt nu inför fitness tävlingen och ska blogga och lägga ut bilder så man ser förändringen. Dels för mig själv och dels för dom som är intresserad av hur det går.

Till min hjälp så har jag bästa Johan som ska coacha mig enda fram till tävlingen! Känns så otroligt skönt!
Är så fruktansvärt taggad inför den här tävlingen men det kommer bli hårt i ett år nu.

10:e oktober ska jag börja på en diet inför tävlingen för att kolla om jag kan käka den till tävlingen.
Det enda jag får äta är tonfisk, jordnötter, avokado, ost, kvarg, rapsolja, linolja och det enda jag får dricka är vatten. Bara fett och protein. Kommer bli hårt och får inte missa en träningsdag men det kommer bli roligt ändå :)

Kommer börja lägga ut bilder på hur det går så dom som är intresserad får följa.

/Hon som är så jäkla taggad!


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul!! :D Men nu äre dags snart att komma hit å träna tycker ja !! En annan har fått muskelinflamation i underarmarna men det blir väl bra snart :)

2011-10-01 @ 13:39:06
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja jag måste komma ner snart och träna!!

Aj, hoppas det går över snart så du kan börja träna riktigt igen! Annars får vi köra ett benpass om du skulle fortfarande vara dålig i armarna när vi ska träna :)

2011-10-01 @ 14:27:15
Postat av: Frida

Absolut... men det brukar bara hålla i sig nån dag. :)

2011-10-01 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0