5 dagar kvar...

Ja nu är det 5 dagar kvar innan dieten börjar. Längtar faktiskt, men jag kommer ångra att jag längtat när jag väl har börjat.

Igår var jag på Texas och käka med Oskar och det var så fruktansvärt gott. Måste äta allt gott nu så man blir lite less på alla godsaker.
Johan säger att han ska proppa i mig jätte mycket sötsaker så jag känner mig fet när jag ska gå in i dieten men känner mig redan full i vätska och fet så de ska nog inte vara några problem att gå in i dieten.

Johan satte mig att träna mage här om dagen och jag har inte kört så mycket mage förut, kan säga att jag kan knappt skratta för jag har sån träningsvärk så ser jag sur ut i några dagar nu så vet ni varför :P Jag som alltid skrattar annars!

Vart bara ett litet kort inlägg de här men de kommer mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0