Heeelluuuuu!!

Hej igen!
Har inte bloggat på ett tag nu pga vissa omständigheter.
Dieten och träningen tappa jag all lust för pga att han som skulle vara min coach sa ifrån sig det och så hände det en massa annat i min omgivning som gjorde att jag tappade all lust.
Jag var så peppad för dieten och träningsschemat jag fick men när allt gick i botten så var jag nästan nära på att ge upp.
Var och hälsade på två stycken underbara människor, Johanna och Fredrik som också håller på med träning.
Vi satte oss och prata och la om dieten och så vart jag jätte peppad igen, Tack! MEN så klart så åkte jag på en dunder förkylning efter någon vecka så då la jag ner dieten. Nu vet jag vad jag ska köra för diet till tävlingen nästa år och det var det som var meningen att testa med denna diet.
Nu ska jag käka på och träna hårt i ett år sen jäklar ska jag upp på scenen och vara stenhård ;)
Har haft det lite tufft ett tag men nu känner jag att livet är bra härligt! Har träffat mig en underbar karl som gör mig så lycklig. Han är en ICKE gymkille, precis vad jag behöver. Räcker med att en i familjen håller på med den här sporten ;)
Han är helt underbar och får mig att må så bra men framför allt skratta, han är så otroligt rolig :) Har träffat mitt i prick när det gäller kille!
Han är fotograf så är det någon som vill knäppa kort så är det bara att skrika till, han ställer upp så gärna så...lite reklam för honom då ;P
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, nu har ni iaf fått lite status från mig :)
Ska skriva oftare nu när allt känns bra igen :)
/Hon som är lyckligast
Hej igen!
Har inte bloggat på ett tag nu pga vissa omständigheter.
Dieten och träningen tappa jag all lust för pga att han som skulle vara min coach sa ifrån sig det och så hände det en massa annat i min omgivning som gjorde att jag tappade all lust.
Jag var så peppad för dieten och träningsschemat jag fick men när allt gick i botten så var jag nästan nära på att ge upp.
Var och hälsade på två stycken underbara människor, Johanna och Fredrik som också håller på med träning.
Vi satte oss och prata och la om dieten och så vart jag jätte peppad igen, Tack! MEN så klart så åkte jag på en dunder förkylning efter någon vecka så då la jag ner dieten. Nu vet jag vad jag ska köra för diet till tävlingen nästa år och det var det som var meningen att testa med denna diet.
Nu ska jag käka på och träna hårt i ett år sen jäklar ska jag upp på scenen och vara stenhård ;)
Har haft det lite tufft ett tag men nu känner jag att livet är bra härligt!
Har träffat mig en underbar karl som gör mig så lycklig. Han är en ICKE gymkille, precis vad jag behöver.
Räcker med att en i familjen håller på med den här sporten ;)
Han är helt underbar och får mig att må så bra men framför allt skratta, han är så otroligt rolig :) Har träffat mitt i prick när det gäller kille!
Han är fotograf så är det någon som vill knäppa kort så är det bara att skrika till, han ställer upp så gärna så...lite reklam för honom då ;P
Min kärlek
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, nu har ni iaf fått lite status från mig :)
Ska skriva oftare nu när allt känns bra igen :)
/Hon som är lyckligast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0