We Will Rock You!!

Älsklingen och jag åkte till Stockholm 8 januari och bodde på hotell och kollade på musikalen we will rock you. Den musikalen var jäkligt bra och helt klart värd att se...skulle kunna se den flera gånger till.
Efter musikalen som slutade 22:00 på kvällen så åkte vi tillbaka till hotellet och försökte leta upp restauranger som inte hade stängt sitt kök men det var inte det lättaste. Vi åkte ner till Fridays i Kungsträdgården men där hade dom precis stängt så det blev en romantisk middag för 2 på Mc Donalds :)

Efter vi käkat gick vi vidare till Fridays igen och hann ta en varsin drink/öl innan dom stängde så då gick vi till Fridays på stureplan. Vi skulle leta upp någon pub bara men hittade ingen innan vi kom till stureplan så det fick bli Fridays igen.
Efter stängning tog vi en taxi tillbaka till hotellet och hade lite mys ;) BTW så har dom helt sjukt sköna sängar där...tror inte jag sovit så gott på länge.
Jätte bra frukost har dom också :) måste lägga upp en bild på när Adrian käkade frukost. Det var synd att jag inte knäppte innan han hade börjat käka...förstår inte hur karln kan få i sig så mycket mat.

Typ 4 mackor som man delar så dom blir 2st.
Yoghurt med flingor
Ett berg av äggröra, bacon, prinskorv och köttbullar
Ägg
Massa melon
3 glas juice



 

På söndagen åkte vi direkt till Gävle för jag skulle jobba.
Denna dag gjorde jag och mitt team historia. Vi slog Sverige rekord på antal abonnemang...vi sålde 101 abb på 3 dagar. Sedan har vi sålt mest av alla team hela denna vecka så Gävleborg ligger just nu som topp team i Sverige! :)
Man kan säga att jag har jobbat hur mycket som helst denna vecka och nu jäklar ska team Gävle bli störst och bäst i hela Sverige :)

Har börjat på diet igen också. Ska bli smal till sommaren och få lite mer muskler. Jag gick ju på diet i sommras men då gick jag ner fel. Gick bara ner vätska och muskler men det tänkte man ju inte på då eftersom man var nöjd att man gick ner 10 kg.
Nu käkar jag kyckling och ris 3ggr om dagen och till frukost käkar jag proteindrink blandat med havregryn sen dricker jag en proteindrink på kvällen. Lördagar har jag ätardag och ska proppa i mig så mycket kolhydrater som möjligt...gissa om jag längtar till lördagarna :P
Kyckling och ris är ju inte direkt någon höjdare utan någon sås till. När jag jobbar måste jag dessutom käka det kallt eftersom jag jobbar ute på fältet. Blir att man käkar i bilen då. Men det är värt det för gud vad snyggt smal jag kommer vara i sommar!! :)

I helgen är jag med min underbara pojkvän och hans underbara son. Idag har vi inte gjort så mycket förutom att myst, spelat dataspel och tittat på tv. Riktigt skön dag när man jobbar så mycket i veckan.
Imorgon ska vi försöka hitta på någonting roligt så vi får se vad som poppar upp.
Nu ska jag ta och väcka min karl som ligger här i soffan bredvid mig och snarkar och få honom in till sängen så vi kan lägga och oss och sova lite. Älsklings sonen kommer ju alltid in till oss på mornarna och kryper tätt intill och myser och somnar om...han är så otroligt go!!!

Innan jag avslutar inlägget så vill jag igen berätta hur mycket jag älskar min pojkvän! Har hittat världens bästa kille och jag är så otroligt lycklig över att få dela mitt liv med honom.

/Hon som har hittat världens bästa kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0