Världens goaste bonus son

Sitter hemma hos Adrian med hans son då han själv är och jobbar ikväll.
Vi har suttit och käkat godis, tittat på tv och myst hur mycket som helst. Han är så otroligt go denna pojke så man blir alldeles tårögd när man tänker på honom.
Han kommer varje morgon och väcker mig genom att stryka mig på kinden. Sen lägger han sig under täcket tätt intill mig och säger att han älskar mig och ligger och kramar, styker mig på kinden, pussar på mig, pillar i håret m.m. Han är VÄRLDENS goaste och underbaraste bonus son helt enkelt.
Är lika jobbigt att lämna honom varje gång jag ska åka eller när han åker tillbaka till sin mamma...saknar honom varje dag tills jag kommer få träffa honom nästa gång.
Älskar min nya familj så otroligt mycket.

Vet att det blir mycket skrivande om Adrian, hans son och hur mycket jag älskar dom hela tiden men jag är så otroligt lycklig så det blir bara så :)

Lägger upp lite kort sen myset vi hade ikväll :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0