Träning och diet

Aj, aj , aj vad ont jag börjar få i mina bröstmuskler!
Träningen är igång och dieten är ännu mer igång. Jag har gått ner 2,2 kg på en vecka...typ bara vätska dock men det rör sig neråt iaf :)
Jag väger just nu 54,6 Kg så det är tur man har börjat med träningen så musklerna växer annars kommer det inte finnas nått kvar av mig om jag bara skulle gå på diet.
Har ett mål och det är att ha magrutor till sommaren så jag måste få bort fett på magen och träna så dom kommer fram :)

Var med Adrian igår och träna på gymmet här i Hudiksvall. Vi körde lite bröst och idag börjar träningsvärken och och det är skönt att känna att man verkligen har varit och tränat :)
Såååå otroligt skönt och roligt att ha Adrian som coach...är tryggt att ha någon vid sin sida som kan hjälpa en med träningen så man inte tränar fel och han vet även en massa om kroppen, näring m.m så det är även tryggt att ha honom vid sin sida när det gäller dieten också.
På gymmet har jag märkt att det är bra att ha honom för när jag säger att jag inte orkar lyfta nå mer så pushar han så man nästan blir förbannad och lyfter i ren ilska...men visst orkade jag tänkte jag sen :P

Nu ska jag ta en proteindrink och ringa min älskade Madde :)


Hej så länge gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0