Seeeeeg...

Är precis som överskriften lyder idag.

Jobbade i baren på O´learys igår och det var så grymt mycket folk och kort om folk var vi som jobbade så det vart lite mycket. Mellan kl 00:00 och 01:50 var det riktigt tryck i baren. Folk står och skriker att dom stått och väntat si och så många minuter och att det är deras tur men står man själv i baren och det står 40-50 pers runt baren så har man inte någon koll på vilka som stått längst eller inte. Man bara kör på för att minska på folk. Klart som fan att det kan ta lite tid innan man får beställa eftersom man för det första står själv i baren och sen har man inte någon koll som sagt på vilka som stått längst.

Min dag har varit riktigt seg som sagt och jag skulle egentligen gjort 100 saker idag men har jag orkat, nej!
Skulle börjat packa kartonger inför Karlstad flytten. Har bara börjat packat i hjärnan men jag har inte tagit tag i skiten än och lagt ner i kartonger, men ska väl göra de till veckan. Ska ju åka till Sthlm och jobba imorgon till på onsdag så man läre väl börja packa på onsdag kväll.

Har inte fattat att jag ska flytta snart...helt sjukt är det!
Nervös som fan är jag inför det nya jobbet också men det ska nog gå bra.

Ja just de, vi hade företagsfest i torsdags och vilken fest alltså! Klart bästa festen på längre!
Tack alla ni som var med som läser det här.
Skönt att Muskan hade öppet till kl 03:00 för oss så vi kunde slå klackarna i taket lite längre :)

Nä de här blir bara ett kort inlägg för jag måste gå och packa väskan inför sthlm.

Hade så bra alla så länge!

Kommentarer
Postat av: Erik R

Se här, förstod att du var en bloggerska Angelica! Ska bli intressant att följa den. Antar att det kommer bli en del inlägg nu framöver nu när du börjar i ny stad och allt! :)



Hoppas du fått med dig allt till resan ner, antar att du sprungit som en liten galning i huset och packat! ;)

Meja måste nog funderat om matte hade blivit tokig... :P



Mvh

Erik

2010-10-09 @ 21:26:52
Postat av: Angelica

Haha, ja ska försöka blogga lite oftare så alla får följa mitt liv nere i Karlstad :)



Ja, jag har sprungit som en galning. Trodde inte det skulle vara så mycket saker som det var men nu är allt packat. Sitter i bilen på väg ner nu :) Meja förstod nog att jag skulle åka imorse för hon sprang runt benen på mig och skulle visa alla hennes leksaker och höll på och gnälla. Kommer sakna mina djur nu i 2 veckor innan jag får träffa dom igen.



Vi hörs då Erik :)

2010-10-10 @ 06:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0