Karlstad

Jahopp, då sitter man i bilen på väg ner till mitt nya hem i Karlstad, eller Vålberg för att vara exakt som ligger nedanför Karlstad.

När jag började att packa i fredags så började jag faktiskt inse att jag skulle flytta. Fick faktiskt lite seperationsångest! Det vart lite mycket på samma dag. Först lämna mitt jobb som jag haft i 2,5 år, lämna mitt hus, Staffan, djuren, vänner, familj m.m. Tur jag åker hem på helger så jag får träffa alla igen. Fick nog lite seperationsångest pga av att jag inte fattat att jag ska flytta fören jag verkligen börja packa och då kom allt på en gång. Är lite andra saker som ligger och tynger mina axlar också men som Staffan säger "du är stark och kommer klara det här" har mycket att tacka honom för. Utan han till min hjälp vet jag inte hur jag skulle klarat mig!

Tack för all hjälp Staffan! Va fan hade jag gjort utan dig?

Nu ska jag ta en dag i taget och på tisdag börjar jag mitt nya jobb. Väldigt spännande ska de bli men jag är VÄLDIGT nervös också! Men de ska nog gå bra.

Imorgon (måndag) är jag ledig och ska då gå en liten promenad runt i byn jag bor så jag lär känna stället. Ska kanske försöka ta mig in till Karlstad och kolla runt också. Känner mig lite låst nu utan bil så de blir till att åka buss. Ska bli skönt att få tillbaka bilen sen så man slipper vara så låst. Måste ju även ha bilen i arbetet så kände att det vart lite panik när den gick sönder.

Idag ska jag även få träffa min pappa igen. Han och hans sambo ska komma och hjälpa mig att plocka grejer ur släpet och sen ska dom hjälpa mig att hänga upp lite saker på väggarna...tackarrr säger jag då!

Aja, skriver mer sen :)
Nu får ni alla hålla tummarna att mitt mobila internet fungerar i min lägenhet, annars läre ni inte höra så mycket ifrån mig på ett tag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0