2010-10-17

Hej alla!

Nu sitter jag här nere i Vålberg utanför Karlstad i min lägenhet och har lite tråkigt.
Tänkte berätta lite om mmin första vecka som värmlänning.

Kom ner som sagt i söndags förra veckan och då stannade pappa och hans sambo lite längre än mamma och dom. Pappa hjälpte mig att koppla in tv m.m. och hans sambo hjälpte mig att plocka upp allt till köket. Var skönt att få lite hjälp.
I måndags eftermiddag så åkte jag till sthlm. Var utbildning på tisadag men istället för att gå upp jätte tidigt så fick jag åka en dag tidigare, hur snällt som helst.
Tisdag och onsdag var det utbildning på nya jobbet sen gick jag ute på fältet med en annan TL i sthlm. Jätte roligt att se hur andra jobbar eftersom alla säljer olika.
På torsdagen åkte jag hem till värmland igen. Fredagen åkte jag in till Karlstad med bussen och satte upp lappar på ett område om att ComHem (jag) kommer att besöka dom under veckan.
Har bara varit hemma i lägenheten i helgen och pluggat priser och kampanjer.

Ska snart flytta hem igen :) Snabba ryck här i värmland :P
Om en månad flyttar jag hem för vissa orsaker och har istället fått jobb i Gävle inom samma företag som TL. Kommer bli hur bra som helst!!

Nästa helg ska jag åka hem till Söderhamn...längtar! :)

Nu ska jag forstätta mitt pluggande för imorgon ska jag ut på fältet och jobba.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0