Händer lite...

Ja nu var det länge sen jag skrev här igen...dags att skriva lite så det blir tyst på alla som tjatar att jag måste skriva lite ;)

Jag har iaf flyttat hem igen från Karlstad. Jag bodde i Karlstad i 4 dagar innan det vart bestämt att jag skulle flytta hem till Bergvik igen. Bodde i Karlstad i typ 3 veckor.
Ska inte flytta igen på ett bra tag kan jag lova för fy fan vad jobbigt det är att flytta.
Jag jobbar nu som Teamleader i Gävle och det är ett super roligt jobb och jag trivs som fisken i vattnet.

Finns några nyfikna där ute som undrar om det är slut mellan mig och Staffan och jaa, det är det.
Vi är fortfarande vänner och det är jätte skönt. Vi har ändå varit tillsammans i 4,5 år och har väldigt mycket gemensamt och många vänner tillsammans så det är skönt att inte skiljas åt som ovänner.
Jag bor i huset själv nu med alla djuren i huset i Bergvik. 

Har träffat en ny helt underbar kille! :)
Det är helt sjukt vad lik vi är varandra...själsfränder. Är totalt tokkär i denna man!

Det har ju hänt så mycket sen sist jag skrev så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Kan ju kanske börja med att berätta att jag var nere i Göteborg och kolla på Adrian (som min nya man heter) när han tävlade i classic bodybuilding. Riktigt roligt att se. Kan säga att jag inte hade någon förståelse för sporten när jag kom dit men åkte dit för att stötta Adrian men nu efter jag sett det så har jag mer förståelse för det. Vissa tycker om att jaga en boll på en plan och andra tycker om att stå och spänna sina muskler ;)
Dom ser ju dock lite roliga ut när dom måste måla sig som några hobbynegrer.

  

  





Han är snygg min karl ;)



Detta kort togs 5 veckor innan tävlingen.

Vad mer har jag gjort förutom att jobba sen sist jag skrev...hmmm, har varit på 2st julfester med jobbet. Festade tillsammans med Gert Fylking, Sofia Wistam, alla repportrar på sportkanalerna, Hasse Aro m.m. Alla som jobbar på Viasats kanaler helt enkelt. Vi jobbar inom samma koncern så därför har vi fester tilsammans. Vi hade även en fest nere i Helsingborg där vi bodde på ett slott. Träffade även Anders Bagge där som kanske hade druckit ett och ett annat glas för mycket.

Nyåret firades i Hassela tillsammans med Adrian på Hassela sport och konferens. Han jobbade som vakt där uppe så då åkte jag också upp och firade med honom. Han hyrde ett rum åt oss på hotellet...hur mysigt som helst!
När hotellet stängde så fortsatte personalen och vakterna att festa. Tror jag somnade vid sex på morgonen.
På nyårsdagen så kom Adrians son upp som är 5 år och Adrians styvpappa och åkte skidor och snowboard med oss. Vi åkte halva dagen i backen och sen grillade vi lite korv. Tycker det är så himla gulligt när små barn som Adrians son åker snowboard...jätte duktig var han!
Efter vi varit i backen så gick vi in och badade på badhuset i hotellet...det var riktigt skönt efter varit ute i kylan. Adrians son skulle absolut lära sig simma så jag försökte lära honom och han lyckades simma riktigt bra...5 år och är så otroligt lättlärd!
Efter dagen i Hassela så åkte vi hem till svärföräldrarna där vi vart bjuden på middag...oxfilé och grejor....hur gott som helst!!! Skulle kunna käka oxfilé varje dag :)

Jag är så otroligt lycklig! Jag måste bara skriva av mig lite om min lycka.
Jag har träffat världens underbaraste man och hans son är även han helt underbar så man skulle kunna säga att jag har skaffat mig enhelt underbar familj. Förstår inte vad jag gjort för bra för att förtjäna denna familj.
Hans son ringer mig på kvällarna innan han ska gå och lägga sig och säger att han älskar mig och puss och kram innan han lägger på...blir alldeles tårögd när han säger så.
Jag vill dela hela min framtid med denna familj...älskar dom så otroligt mycket!!!

Nu ska jag ta och göra kväller och lägga mig i sängen och vänta på att mannen ska komma hem och göra mig sällskap :)

Puss & Kram /Hon som är lyckligast i världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0