100524

Men hej igen alla.

Man skulle nästan kunna tro att jag slutat blogga men de har jag absolut inte. Har haft lite bloggtorka nu ett tag men jag ska försöka ändra på de...har jag ju sagt ett tag nu men jag ska verkligen försöka så ni får nått att läsa när ni sitter där vid era datorer ;)

De har hänt ganska så mycket sen sist jag skrev men tyvärr kommer jag inte ihåg allt som hänt som jag tänkt att jag skulle skriva om.

Kan börja med att berätta att Staffan, jag och hunden var ner till min lovely pappa och hans familj och hälsade på i några dagar. Väldigt mysigt. Är som man är på semester när man är där för man kan verkligen släppa alla bekymmer och bara vara när man är där nere. Helt underbart att ha hunden där också för henne kan man ha lös på den jätte lika gården och hon springer runt som hon vill så de blir lite semester för henne med :) Hon älskar att vara där. Så fort vi närmar oss så ställer hon sig upp i bilen och börjar gnälla och vifta på svansen.
I alla fall, första dagarna så tog vi det bara lugnt sen var vi på bio i Linköping och så var vi i Vadstena och kolla in den jätte stora kyrkan, slottet och så fika vi lite och kolla runt lite på affärer på dom små gatorna. Ska ta med Staffan dit i sommar så han får se Vadstena under sommaren...helt underbart fint samhälle. Man kan bada i Vättern där och det är så långgrunt så man kan gå hur långt som helst ut innan det når magen så de ska vi göra också i sommar när vi är där :)
Här kommer lite bilder:

Världens sötaste hund som plastsyster har...lilla Charlie.

  

Tog några kort på min darling också :)

 

Tog även några bilder på kyrkan i Vadstena. Lägg märke till hur stor den är. Finns inte många kyrkor i Sverige som är så himla stora.

  



Vi har även haft företagsfest för en månad sen ungefär. Jag och mina kära arbetskamrat Jenny slog till att ordna festen med live band och allt. Vart en väldigt bra fest med mycket tokigheter :)
Var mindre roligt att städa skiten efteråt så någon fest tänker jag inte ordna på ett tag om jag inte anlitar en städfirma =P

  



Ja just de, Staffan och jag hade en liten fredagsmys kväll för ett tag sedan och då tänkte jag att vi skulle käka nå gott så de blev lite plockmat som jag la upp på en bricka. Älskar plockmat!!



Måste även lägga in 2 bilder på 2 av mina otroligt sköna djur.
Först katten som så störd när han sover



Sen även min hund. Var hos en forograf och knäppte och hon är också lika knasig, haha! Vart lite dålig bild för jag har knäppt från mobilen på datorn.



Måste även skriva och sägga ett stort grattis till min älskade vänner Emma och David som har fått en liten Tilde. Hon är så fruktansvärt söt!

 



Vet inte om det fnns så mycket mer stt skriva om.
Jo just de, den 29:e maj har Staffan och jag varit tillsammans i 4 år. Det har varit lite upp och ner en tid men det man inte dör av blir man starkare av. De är du och jag Alfred ;)




Ja ni gott folk, innan jag avslutar så måste jag lägga en en smygbild på Jenny på jobbet som jag tog utan att hon visste om det =P Hon är så duktig på att jobba så ;P



Jag ska skriva mer någon gång snart...ska inte ta lika lång tid som det har tagit tills detta inlägg.
Avslutningsvis lägger jag in en bild på min kamin som vi eldade i när det var som kallast i vintras...så himla mysigt med kaminer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0