Va f*n händer?

Kul att min bil har skurit idag!!!!!!!
När Staffan kom in och la nycklarna på bordet och berättade så trodde jag att det var ett skämt. Har inte en aning om vad som har hänt heller. Vi har alltid varit duktiga på att byta olja och fylla på olja. Kul att man måste köpa en ny motor för mellan 10-20 tusen! Bytte ju för 17 motor på bilen när jag köpte den för 2 år sedan!
Då hade oljepumpen gått sönder på bilen och bilfirman bytte motor när jag köpte den...är väll inte meningen att man ska byta motor varannat år?
Det är klart detta ska hända när Staffan är arbetslös...SUCK!

Har hänt en massa andra saker också som jag inte tänker dra upp på bloggen så därför undrar jag som det står i överskriften.
Nä nu ska jag gå och lägga mig och vakna upp imorgon och hoppas att allt var en mardröm.

God Natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0