Sommar!

Nu äntligen har sommaren kommit!
När det börjar bli sommarlov för dom som går i skolan och studenter härjar på stan då är det sommar.

Förra helgen var det så himla fint väder så Staffan, hunden och jag tog båten och åkte ut och grilla och sola. Först åkte vi in i en vik där fler stod ihopknutna med sina båtar så vi la till där med och prata en stund, sen åkte alla vidare till en annan vik där i grillade, sola och drack lite gott vin.
Jag satte mig i en solstol och njöt av solen, hade ett glas rött vin i ena handen och cheese balls i andra och sen kom Staffan och matade mig med vindruvor, då mådde jag bra kan jag avslöja.
När solen började gå ner så gick jag och satte mig på en flotte och prata livserfarenheter med en gubbe på 60 år...vet inte vem som hade mest erfarenheter, han eller jag =P

Flotten är verkligen jätte fin som några kompisar har byggt. Finns grill, toalett, stort bord där jätte många kan samlas, musik, gasolvärme, ja rena lyxflotten :)
Staffan knöt fast våran båt i flotten sen åkte vi med dom som äger flotten hem till dom och satt och drack lite mer rött vin och hade det mysigt.
Vid ett på natten gick Staffan och jag hem och jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv! Bara uppförs backar hem!!

Den här helgen kommer bli betydligt lugnare.
Imorgon tar min lillasyster studenten i Ljusdal så vi ska dit tidigt som fan på morgonen sen på lördag så jobbar jag i baren på O´learys. Söndag ska jag bara ta det lugnt och njuta :)



Bjuder på några bilder från när vi var ute och åkte båt förra helgen.













Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för kommentaren :)



Härliga bilder..fyfan vad skönt med sommar!! :)

2010-06-16 @ 11:00:51
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0