Regnig dag.

Usch, idag regnar det. Det ända positiva är att jag slipper vattna landen ute i trädgården.
Nu när man är ledig vill man ju så klart vara ute och åka båt och sola och inte sitta inne å tröka. Får städa istället idag.
Igår var jag uppe med min familj i Ljusdal för min lillasyster tog studenten. Jisses vad stor hon blivit!
Jag fick lite tårar i ögonen när hon kom ut för trappan...stora tjejen min. Kommer ihåg vilken lycka det var den dagen jag tog studenten :)
Var en lång dag så när jag kom hem så fick det bli en myskväll med plockmat och en film. Älskar plockmat, skulle kunna käka det varje dag.



Igår fick det bli räkröra med avocado, rostbiff, rökt skinka, potatissallad, mimosasallad, cognacs medwurst, ostrullar, ägg med majonäs, dill och kaviar, melon, jordgubbar, brieost med kex och lite pommes pinns...åh gott var det!

Ikväll ska jag jobba i baren på O´learys. Blir säkert mååånga studenter. Man kan ju hoppas att många av dom är slut efter denna studentvecka så slipper det bli jätte stressigt i baren. Fast de är ju på två vis, är det mycket folk så blir det bra försäljning och mycket driks men det blir ju ganska stressigt också då man är själv i baren. Men det är ett roligt jobb vilket som :)

Nu ska jag gå och tvätta lite och vika en massa tvätt sen blir det soffan och fotbolls VM!
Bjudet på bilder på mitt fina körsbärsträd och Meja en solig dag i trädgården.





Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0