Mat

Åh vad jag har ont i huvudet idag!
Det var en väldigt trevlig kväll igår med vänner, fotboll, Buzz och singstar. Vi var 12 st här hemma som kollade på fotboll och drack lite alkohol och mös...bäst av allt var ju att Sverige vann =)
Efter fotbollen åkte några hem med vi var fortfarande 7st kvar som spelade lite Buzz och sjöng Singstar till halv fyra på morgonen.
Jag drack rödvin och när den flaskan var slut så gjorde jag lite drinkar så jag får skylla mig själv att jag har ont i huvudet idag.

Jag såg nyss på programet "vad blir det för mat" med Per Moberg, han är så jäkla skön btw. Han lagade iaf oxrulader i gräddsås med pressad potatis och det såg så jäkla gott ut så jag måste verkligen göra den maten imorgon.

Ser det inte gott ut?


På lördag ska vi på kräftskiva och på ICA Kvantum säljer dom färska Vättern kräftor som jag måste köpa...skit dyra men det är de värt för vilka kräftor alltså! Ni som tycker om kräftor måste verkligen testa dom...svenska goda kräftor. Måste köpa ingredienser för en västenbottenpaj med créme fraicheoch löjrom imorgon då jag tänkte göra en sån till kräftskivan.
Är så jäkla hungrig så det är därför det blir mycket prat om mat just nu =P

Blir ett kort inlägg för jag har så ont i huvudet så jag orkar inte tänka på vad jag ska skriva. Måste lägga mig ner och kurera mig lite nu.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Såg också i slutet av programmet..måste också göra det där!! :)

Berätta gärna hur det gick för dig....

2009-09-06 @ 22:53:22
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Yes, de ska jag göra =)

2009-09-07 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0