Helg

Äntligen helg säger jag bara!
Det var så oerhört skönt att ligga och sova länge imorse. Staffan gick upp och gick ut med Meja sen åkte han till sina föräldrar en sväng så då kunde jag ligga kvar i sängen och tryna =)
När Staffan kom hem igen så gick jag upp och käka lite frukost sen gick vi ut på en långpromenad med Meja.
När vi kom hem igen så satte vi oss och titta på en jätte bra film med Angelina Julie...kommer inte ihåg vad den heter men det var en verklighetsbaserad film om en kvinna som får sin son bortrövad och när hon väl får tillbaka honom så är det inte hennes son och polisen vägrar att tro på henne.

Jag fick förresten veta att jag ska till Stockholm på jobba på tisdag till torsdag nästa vecka. Ska bli så himla roligt. Även fast arbetsuppgifterna inte är så roliga så ska det blir skönt att få komma iväg och få sitta med något annat...lite omväxling är aldrig fel=)
Det blir Jenny och jag som ska bo på hotell och någon dag ska vi gå ut och ta någon drink, käka och bara njuta.
Vi ska åka ner typ 4 veckor i rad så det ska bli riktigt roligt.

Nu ska jag titta på lite fotboll och ta mig nått att äta.
Blir inte så långt inlägg det här för jag har inte å mycket att berätta.

Take care...







Kommentarer
Postat av: Anonym

Changeling heter filmen, den är verkligen underbar och gripande.

2009-09-15 @ 09:59:50
Postat av: Angelica

Ja just de, så heter den ja. Tack! =)

2009-09-16 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0