Lite uppdatering

Nu har det varit bloggtorka ett tag.

Jag har gjort ganska mycket sen sist.

Jag, Staffan, Meja och en massa kompisar åkte ut till en ö i sjön utanför mig. Där kan man basta, grilla, bada och en massa annat roligt.
Grabbarna basta medans Jessica och jag satt vid en lägereld och prata.

Här sitter Staffan och eldar i kaminen i bastun


  

När vi åkte hem så var det en jätte fin solnedgång



  

Jenny och jag har även varit i Stockholm och jobbat i 3 dagar.

Första dagen så gick vi ut och käka på Hard rock café. När vi kom dit så satt Linda Rosing där och hon var så vacker tyckte jag när hon satt där med den stora bebis magen =)
Det som var lite roligt var att varenda servitör och bartender flirta med oss. Våran bords servitör ville inte att vi skulle gå utan sitta kvar och prata med honom. När vi satt i baren kom flera bartender och prata med oss och bartendern försökte få oss full. Han ville att vi skulle sjukanmäla oss och sitta kvar och dricka =P Dom måste haft någon intern tävling...ha ha!!

Jenny i baren.


Andra dagen vi var där så gick vi ut och leta en affär och köpte godis sen satt vi på Jennys hotellrum och götta oss och titta på Idol.

Det spöka på det där jäkla hotellet! Någon vecka innan var jenny och några andra ner och sov på samma hotell. Då sattes tv:en igång 2 nätter i rad. Första natten vi var där så ringde Jenny mig och fråga om det var någon utanför min dörr men det var det inte. Det knakade som fan utanför hennes dörr =/ Jag testade nästa morgon om det knakade i golvet utanför hennes dörr men det gjorde det inte...hmmm!
Sista morgonen så gick Jenny upp och då var hennes toalett dörr låst INNEFRÅN!! Hon fick ta en pinsett och pilla med för att få upp dörren. Lite läskigt!!
Det ser ju ut som ett gammalt fängelse så det är säkert hur många som helst som har dött där.

I helgen ska jag på Tuppens i Bollnäs!
Är Lasse Stefanz där och med en extra grogg så kan man säkert lyssna på dom också haha! Det kommer vara väldigt hög medelålder där...jag och gubbarna =P Fast dom blir nog glad när det finns en ung flicksnärta där ha ha!

Imorgon blir det middag med Madde och Veronika på Dragonen...äntligen säger jag bara! Det var flera år sedan vi umgicks tillsammans så det ska bli riktigt skoj imorgon.
Lägger upp bilder efter helgen så får ni se hur jag har haft det =)

Måste säga grattis till min darling Madde som klarade körkortet idag =D Jiihoooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0