Huset

Hejsan,

Nu har Staffan och jag varit och skrivit kontraktet på huset och fått nycklar så nu kan vi börja flytta in :D
Vi har börjat idag med att flytta lite som man inte har användning för som typ sommar jackor och skor osv. Har ju ända till sista december på oss att flytta så det är väldigt skönt att ha mycket tid på oss. Då kan man flytta lite saker i taget och hinna rensa undan istället för att det ska stå en massa flyttlådor överallt.
Knäppte lite kort på undervåningen idag som jag tänkte dela med mig av. Gården och övervångingen kommer senare.

Börjar med att lägga ut det bästa rummet i huset som är badrummet.
Jätte stort med golvvärme och tvättstuga i samma. Fick inte med hela rummet och jag orkade inte springa runt och knäppa i olika vinklar.


Sen har vi köket. Ganska så litet med det duger. Vid fönstret ska det stå ett jätte fint köksbord som vi har köpt.





Sen har vi en liten del av vardagsrummet.



Det kommer fler bilder sen när vi är inflyttade och klara.
Det kommer bli så bra allting! Känns så skönt med en ny start på livet för det behövs verkligen.

För övrigt så har det inte hänt så mycket mer förutom att Jenny och jag har varit nere i Stockholm och jobbat. Denna vecka var lång för då var vi där nere från tisdag till fredag.
JOOOO, jag har ju varit på Pink konserten helt oväntat. Min vän Victoria ringde mig klockan sju på tisdags morgonen när jag satt på tåget ner till sthlm och frågade om jag ville med. Jag fick en biljett av henne i förtidig födelsedags present. Pink är inte någon stor idol men hon är helt okej att lyssna på tycker jag. Hon har ganska så många bra låtar. Hon började hela konserten med en ACDC låt så redan då satte hon ribban för vilken bra konsert det skulle bli ;) Det var en riktigt häftig konsert alltså. Det kommer bilder på den med lite senare :)

Nu ska jag gå och packa lite glas sen titta på lite tv innan sängdags.
Veckan som kommer ska jag också ner till sthlm och jobba så det kommer bli en intensiv vecka.

Hade så bra så länge....

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt!!

2009-11-17 @ 00:13:09
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0