091122

Hejsan!

Nu har vi nästan flyttat klart. Bara en massa småsaker kvar.
Trivs som fisken i vattnet :)
I veckan så var jag och jenny som vanligt i sthlm och jobba så det har inte hänt så mycket. Igår var min älskade Madde här och käka middag med oss och mös framför tv:en med en tänd brasa och chokladpudding :)
Lägger upp några kort på vårat mys igår.





Staffan och jag var även och hämtade vårat nya köksbord av min vän Veronika. Se så bra de blev...



Nu ska vi åka och hämta lite mer saker i våran lägenhet men nu har ni iaf fått lite uppdatering :)
Har inge internet än men de kommer till veckan så då ska jag börja skriva lite flitigare. Snor internet från grannen nu som inte har sån bra brandvägg :P

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Madelene

ser att det är dags att hälsa på i nyhuset snart :D saknar dig darling!!

2009-11-22 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0