091101

Igår var Staffan, jag, Blank och Karin hos Emelie och Erik och käka 3 rätters middag...gissa om det var gott? Otroligt gott!!!!
Vi fick räckmacka till förrätt, fläskfilé, potatisgratäng, såser och sallad till varmrätt och så fick vi glass, maränger och Almondy tårta till efterätt:)
Efter vi hade käkat kom dom nya Bergviksbona Julle och Johanna och även Böxa kom sen satt vi och käka godis, chips m.m och drack lite vin och öl och surra. Väldigt trevlig och lyckad kväll.
Vi var hemma vid tolv så det vart inte så jätte sent och de var skönt.

På listan idag så står långpromenad med vovven, städa lite och så ska jag nog ta och baka något gott.
Klockan tre ska jag upp till Erik och Emelie och kolla på fotboll Göteborg-AIK med grabbarna.
Efter fotbollen ska vi åka till huset och mäta väggarna så vi vet hur mycket tapeter vi måste köpa.

Nä nu ska jag sätta fart med denna dag så de händer nått.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fint. Skulle vilja ha badrummet jag =)

2009-11-03 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0