Tjohooo

Nu är det dags att blogga lite tycker jag. Måste berätta lite om vad vi gjorde i lördags =)
I lördags var jag på grillfest hos Jenny med några jobbar kompisar och det var en helt klart lyckad kväll.
På dan kom Madde hem till mig och höll mig sällskap när jag gjorde i ordning mig sen vid fem på eftermiddagen åkte jag in till stan till Jenny.
Jenny, Jennys kille Tobbe, jag, Strandman och Pusken gick till kvarnen och grilla sen kom även Jocke, Amanda, Johanna och Mattias och gjorde oss sällskap. Jag och Jenny gick hem till henne och hämta Tobbes gitarr sen satt vi och spela och sjöng för fulla muggar =)

Strandman sitter och försöker tända engångs grillarna med det gick inte så skit bra...men skam den som ger sig =P

  

  

  
  

  

  

Sen gjorde Strandman något nått så jävla äckligt!
Han spottade en riktig slimeloska på räcket bredvid honom som hängde där och dingla. Efter den hade hängt där i 15 min så sa Jenny till Micke att om han tog det där i munnen så skulle hon bjuda honom på en öl...sagt och gjort. Micke la sig under loskan och sörpla i sig det i munnen...trodde jag skulle spy!

 

  

  

  

  

Efter en massa alhohol och några timmar senare så blev det lite kallt så vi vandra hem till Jenny och fortsatte festen där hemma.

  

Sen hamnde Tobbe och Micke i sängen med JD i en festis flaska. Jocke var även tvungen att joina dom =)

  

  

 

Senare så fortsatte vi till O´learys och festade vidare.
Där träffade jag en massa människor som jag inte har träffat på jätte länge. Bland annat en gammal jobbar kompis som heter Josefin Nygren...skit roligt att träffa henne =)
Alla vart riktgt fulla så på söndagen fick man veta att man levde iaf =P
Det var en jäkla rolig kväll och ett stort tack till alla ni som gjorde kvällen så lyckad =)

Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Har jobbat och i tisdags var Jenny och jag på pole dancing. Jenny och jag ska hyra lokalen och träna att dansa lite själva...det är verkligen jätte roligt med pole dancing =)
Igår kom Wirre och vi kollade på film och käka chips och dipp =)
Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt. Jag gick på en lång promenad med Meja sen så har jag städat lite sen vart det film =) Sen kom Staffan hem igen =)

Nu ska jag kolla på lite hockey och käka lite chips och dipp igen...tjockis varning för min del =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Men nu är det på tiden att uppdatera lite här gumman! ;)

2009-05-15 @ 13:26:02
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0