Fullt upp

Igår gick jag upp ur sängen vid elva och så duscha jag och gjorde mig i ordning och åkte till Dijana vid ett. Hade med mig Meja också så hon och Rodger fick leka lite =)
Dijana klippte mig och det var hur skönt som helst för nu kanske det finns ett hopp att håret blir bra igen =)
Tack gumman för att du klippte mig och den snygga stylingen =D

Efter jag hade varit hos Dijana så åkte jag till Markus och Jessica och fikade sen kom vi på att vi skulle grilla så Staffan, jag och Jonas åkte och köpte lite grillmat. När vi stod grillade kom världens största regndroppar och det började spöregna. Tur att Markus har en altan med tak så vi ställde grillen där och fortsatte grilla. Efter maten så började det så klart åska *suck* hatar åska!
Jag åkte hem vid sju för jag skulle göra mig i ordning inför Statt kvällen och när jag åkte hem så kom åskan och la sig ovanför oss. Blixten slog ner någonstans i Lynäs så hela min bil lös upp och radion förjade brusa när blixten slog ner...trodde jag skulle dö....fy fan för åska. Staffan och dom andra stod ute och spelade kubb och blixten måste ha slagit ner i en elledning för elledningen lös upp och Staffan fick stötar i fingertopparna så dom släppte allting och sprang in.

Vid åtta åkte jag och jobbade på Statt. Det var ganska många människor där...tror det var uppe i 500st.
Det var ganska bra tryck i baren...inte för stressigt och så vart det lugnt ett tag sen så kom det folk och så höll det på hela kvällen. Var hemma 04:15 imorse...det var hur mycket som helst att städa så jag trodde aldrig att jag skulle få komma hem. Gick som en zombie när jag slutade.

Nu ska jag städa här hemma så det blir fräscht sen jäklar ska jag köpa en pizza av drickspengarna som jag fick igår =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0