Torsdag

Idag har jag jobbat från tio till halv fem...skönt med kortdag =)
Egentligen skulle jag ha varit ute och joggat imorse vid halv åtta men jag hade en sån jävla träningsvärk när jag vaknade så jag sket i det. Har tränat 2 dagar i rad så det gjorde nog inget att kroppen vilade en dag.

När jag kom hem idag så åkte jag och hjälpte Nettan att klippa klorna på Akillez...det var en projekt för sig. Stackarn tyckte det var hemskt obehagligt men det gick bra till slut =)
Efter kloklippningen så åkte Staffan, jag och Meja upp till Madde, Ann och Gunnar. Vi vart bjuden på hemskt god mat...grillat!! *mums*
Tack än en gång för det goda maten familjen Gustafsson. Hemskt snällt av er =)

Nu sitter jag i soffan och väntar på att grannfejden ska börja. Tror jag får zappa lite mellan bonde söker fru och grannfejden. Det är en sån här gång man skulle ha en inspelningsbar box eftersom dom går samma tid.
Måste även tvätta Mejas huvud innan grannfejden börjar för hon spillde ut ett gals vin över hela huvudet så hon luktar hemskt gott nu...haha!

Imorgon ska jag jobba nästan hela dagen. Först på mitt vanliga jobb från klockan 8 till 17 sen börjar jag på statt klockan 20.00 och är väll hemma typ halv fyra så det blir inte mycket ledigt. Jobbar även på lördag på Statt. Det är roligt att få lite pengar till semestern så det är därför jag jobbar så mycket och det ska bli hemskt skönt med semester...börjar snart räckna ner dagarna. Har semester hela Juli och en vecka ungefär i Juni. I Juni åker jag och kollar på Bruce Springsteen och ska bo på lyx hotell så dit längtar jag verkligen till =D

Nu ska jag tvätta bort vinet från Meja för snart börjar grannfejden.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0