Party ikväll

Ikväll ska jag till Jenny och festa lite. Ska bli så mysigt för vi ska grilla och så är det andra jobbar kompisar där...en mini TP fest =)
Sen blir det nog krogen =)
Jag ska dra på mig en vin fylla och den fyllan är aldrig att leka med...kan bli många utsvävningar =P

Igår så satt Staffan och jag och kolla på humorgalan. Det var så hemsk att se alla barn lida och insekter som kröp i ansiktena på dom precis som dom vore djur. Det var en nyfödd bebis som bara var 6 månader som dom försökte få i vatten men den ville inte ta emot så dom var lite osäker på om den skulle överleva. Efter 5 timmar så fick dom i den 1 droppe vatten och dom vart så glada för då fanns det iaf en liten chans att den skulle överleva. Tårarna höll på att komma när jag såg den där stackars bebisen så jag bestämde mig för att bli världsförälder. 100kr i månaden är inte mycket och kan jag då hjälpa en massa barn för min hundring så har jag iaf gjort något bra =)

I år var det förresten första året som jag inte gjorde nått på sista april. Jag jobba till fem sen åkte jag hem en stund och sen åkte jag in till stan igen och träna lite sen hem igen och kolla på film med Staffan.
Var så skönt att vara lugn =)

Nu ska jag åkte till affären och köpa lite grillmat tills ikväll sen ska jag gå igenom garderoben och kolla på vad jag ska ha på mig ikväll.

Peace out...

Kommentarer
Postat av: Mirry

Vad firar vi den första söndagen i maj?



Spana in vår söta blogg så får du veta :)

2009-05-03 @ 16:02:41
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0