Men hallå där!

Ja, de är väll dags att uppdatera lite kanske...var ett tag sen nu.
Ja vad har hänt sen sist då?

I måndags så hyrde jag och Jenny pole dancing lokalen så vi kunde träna lite själv och jädrans vad vi dansade =) Vi snurrade så mycket runt stången så vi vart alldeless yra men det var riktigt roligt. Nu kan vi dansen utantill =)
I tisdags så åkte jag hem till Jenny efter jobbet och gjorde mat medans hon var och hälsade på sin farmor. Jag och Jennys katter lagade mat och kollade på tv sen när Jenny kom hem så drog vi och dansade pole dancing igen och den här gången fick vi lära oss ett nytt trick...snurra på stången baklänges! Det var riktigt läskigt för det var bara att stå och hålla i stången och falla baklänges =/ men det gick bra.

I onsdags så jobbade jag hela dagen sen fick jag äntligen åka hem en dag efter jobbet så det var bara att slänga sig framför soffan och titta på tv. Det var så dåligt väder ute så det var skönt att lägga sig på latsidan en kväll.
I torsdags så hade jag sovmorgon för jag jobbade kväll. Skönt med sovmorgon med det var tråkigt att få vänta ända tills halv elva på kvällen innan jag fick träffa Staffan.
Igår hände det inte så mycket förutom att jag jobbade kväll.

Idag har det varit öppethus på jobbet så jag tog med mig Staffan så han fick se hur jag jobba. Hade även Meja med mig så hon tiggde åt sig lite korv. Det var korvgrillning utanför så Meja trivdes väldigt bra =) Var en liten tjej där som kan ha varit 2 år kanske och Meja älskar ju verkligen småbarn så Meja stod och slickade den där lilla tjejen i ansiktet jätte länge...tur att flickan var van vid hundar =)
Efter vi hade varit på jobbet så åkte vi hem till Erik och Emelie och hälsade på. Jag har inte sett deras hus än så jag passade på att gå på en rundvandring. Staffan och jag vart även bjuden på grillfest där ikväll men jag vet inte om vi ska dit än men det lutar väll åt det. Så typiskt...jag som tänkte att vi skulle ha en helg utan alkohol i huvudtaget men ICKE!!! Jag har inte druckit på ett tag men det är värre för min sambo. Helst av allt skulle jag vilja ligga med en påse godis och kolla på eurovision ikväll och inte gör så mycket mer men vi får se hur det blir.

Jo, i lördags så jobbade jag i baren på O´learys och då var den rockiga Robin från idol där och sjöng. Han var riktigt bra! Var lite roligt å se alla tjejer som försökte ta kontakt med honom när han stod i baren. En del tjejer gick bara fram och tog på honom och gick därifrån...haha!! En del är rolig =P
Fick lite dåliga kort på honom.



Även fakiren Tobbe var där på dagen när det var några som kom och käkade. Så jäkla äckligt var en del saker han gjorde. Som att få en pil i ryggen, krossa glas i handen, stoppa decimeter långa nålar genom armar och ben.
Här fick jag några kort när han har stoppat dom långa nålarna i kroppen och en tjej som satt och åt fick komma upp och dra ut dom...undra om hon käka nått efteråt...jag var tvungen att titta bort när han drog igenom dom i kroppen.

 



Måste även berätta att United vann för 18:e året!! Min kära sambo tittade bara på mig och sa "din jävel" (han hejar på Liverpool) Älskling...jag kan inte rå för att jag hejar på rätt lag =P
MANCHESTER UNITED!!!

Nu ska jag åka upp på affären.

Puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0