Lördag

Igår så gick vi upp till Emelie och Erik och mös lite.
Emelie och jag tog oss ett varsit glas rött och satte oss i en varsin stol ute och kollade på när grabbarna snickra på altanen.
Vid halv åtta så skulle Emelie tända grillen och det gick ju inte skit bra. Det bara rykte av den där jävla grillen och det såg ut som om hon försökte göra röksignaler och det blev aldrig varmt. Till slut lessna Staffan och Anders så dom fixade till det där och vips så brann det. När det kom upp en låga så skulle Staffan blåsa ut den...synd bara att Anders satt lite ivägen. Anders hade håll i knäna på sina byxor och där kröp det in en loppa från elden när Staffan blåste så Anders satt och sprattla med benet och skrek att han hade fått in grillen inanför brallorna. Då vräker Staffan ur sig "jag tycker tamefan du börjer balla ur jag" (från småstadsliv) åh jag skratta så tårarna rann!!
När maten äntligen vart klar så gick vi in och satte oss och kolla på eurovision och det var ju en ganska bra låt som vann. Synd att inte Sverige fick mer poäng än vad dom fick.
Strax efter tolv gick vi hem Staffan, jag och Meja.
Idag måste jag duscha min hund för hon fick en massa olja på sig när hon kröp under altanen igår. Den var precis ny oljad altanen så ni kan ju tänka er vad gott hon luktar =/

Här är grabbarna när dom står och snickrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0