Lön, Lön, Lön!!!

Idag är det ÄNTLIGEN lönedag =D Fy 17 vad jag har längtat!!!
Staffan åkte och jobba idag igen och jag jobbar kväll idag så jag fick sova lite längre. Annars är måndagar hemska så Staffan klocka ringer kl 03:45 och då somnar jag när han åker vi 04:15 sen ringer min klocka 6 så man får lite rubbad sömn och blir skit trött hela dagen, men idag fick jag sova ända till nio =)
Meja och jag gick en promenad sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning och när jag precis skulle åka in till stan så ringer min syster och säger att hon har missat bussen till skolan så det var bara att åka till Stråtjära och hämta henne och skjusa in henne till skolan.
Efter jag lämnat henne så åkte jag och köpte nya skor med döskallar på sen åkte jag och beställde tid för nagelförlängning åt min kusin som hon ska få av mig i studentpresent =)
Klocken ett började jag jobba och jag tror det är världens segaste dag. Sen på lunchen åkte jag och köpte ett par linnebyxor...tänkte imorse när det var så varm att det skulle vara skönt med sånna eftersom dom är lite fladdriga och tunna så jag gjorde mig ett kap på sånna byxor idag =)

Snart är det Bruce Springsteen...längtar som fan!
Var tvungen att gå in på nätet igår och kolla på bilder på vårat hotell...känns som dom här 2 veckorna är dom längsta veckorna på året.

Nu ska jag nog försöka jobba lite mer.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt ni kommer att ha! =)

2009-05-26 @ 16:08:29
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0