Ledig dag

Idag har jag varit ledig och det har varit så skönt!
Igår jobbade jag till 22:00 och när jag kom hem så la jag mig i soffan och tittade på en massa desperate housewives avsnitt till halv tre på natten. Nu vill jag att nästa avsnitt ska komma för det slutade så spännande =)
Idag när jag vaknade så gick jag en promenad med Meja sen så satte jag mig framför tv:en och samlade en massa energi sen satte jag på musik och började städa och tvätta. Dock klockan halv fyra kom jag på att jag skulle vara inne i stan till fyra för jag skulle med min kära kusin när hon skulle göra naglar. Hon ska på bal imorgon och tar studenten snart så då fick hon i studentpresent av mig och min systrar snygga salongsnaglar =) Lisa uppe på Lilla Lugn är jätte duktig och billigast i stan är hon ockkså.
Eftersom jag hade avbrutit mitt städande så hade jag inte alls någon lust till att städa sen när jag kom hem igen. Fortsatte att tvätta och vika tvätt sen får golven vänta tills imorgon.

Nu ska jag gå och bädda rent i sängen sen vlir det kväller för mig.
Hoppas på sol imorgon så jag kan steka lite =)

Blir inte ett sånt lång och intressant inlägg det här men jag skriver mer någon anna dag.

Peace out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0