Flygande start

Ja jävlar ja!
Imorse var jag och Emelie ute och sprang och körde lite styrka. Klockan ringde kvart i sex så då var det bara att pallra sig upp ur sängen och ut och springa. Var helt slut när jag började eftersom jag var på pole dancing igår så jag hade lite träningsvärk från det men det gick bra =) Meja var självklart med och sprang så även hon fick en bra start på morgonen.
Sen var det bara hem och duscha och fixa sig och käka lite gröt till frukost och iväg till jobbet.

Igår på pole dancingen så fick vi lära oss lap dance och det var jätte roligt så Staffan ska få bli försöks kanin =P Åh de sa han inte nej till...haha!!
Vi tränade även på alla trick på stången som vi har lärt oss och körde jäkligt mycket styrka. Det känns som man har gummi kropp när man går ut därifrån för man är så mjuk i musklerna...jätte skönt =)

För övrigt kommer Staffan hem idag =) Han kör 32 timmars vecka eftersom det är röd dag imorgon...vissa har det bra. Själv är jag inte ledig förens på söndag för jag ska jobba på Statt i helgen. Klirrar fint i kassan när lönen kommmer =)

Nu ska jag jobba lite.
På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0