Höjdar kväll

Vilken höjdar kväll det var igår =)
Vid tre så åkte jag och klippte mig sen så skynda jag mig hem och bytte om. Var på stan med söta Emma och handlade nya kläder till kvällen...väldans snyggt blev det =)
Efter jag hade bytt om så skjusa Staffan in mig till en arbetskamrat som heter Micke där vi satt och förfesta innan vi gick till O´learys.
När jag kom till Micke så hade han hällt upp en tequila till mig...det var så jävla äckligt för det fanns ingen citron..bara salt och det var inte nå gott att starta sin fylla med en tequila...men den gick i iaf.

Vid sex så gick vi ner på O´learys och träffade alla andra från vårat team på jobbet. Vi satte oss och beställde mat och sen vart det whiskey provning *slurp*
Tyckte faktiskt lite synd om Danne som var nykter bland alla fyllskallar...han har sagt till sig själv att vara nykter till midsommar...duktig kille det där =P

Efter O´learys så gick vi till en annan fest hos en kille som heter Fredrik. Där satt vi och var ännu mer full.
Det roligaste var att chefen vart fullast...haha!! var så roligt att se honom så.
När vi var på väg ner på krogen så kom chefen på att han skulle brottas med Micke, bara att chefen hade en aningen för mycket alkohol i kroppen så Micke finta honom hela tiden men tillslut så överraska chefen Micke och båda hamna i en snödriva...tyvärr så fick Micke chefen över sig så Micke vred till foten så han kunde inte gå...och kan fortfarande inte gå rikigt...en rejäl stukning vart det.
Vi tog med mycket om och men oss ner till krogen (utom chefen för han ramla bokstavligen hem).

Vi gick först på en krog som heter JH men det var inte så roligt där så vi gick vidare till en krog som heter Muskan.
Det första jag fick göra där var att klä av mig lite kläder. Det var quizz och det vart en utslagsfråga på en fråga så vi fick bilda 2 lag. Vi skulle lägga läder och skor som ett streck på golvet från en vägg till en annan. Vi vann!! En kille som heter Jocke i vårat team klädde av sig ALLA kläder så han stod helt sprit naken =P

Det var en höjdar kväll men mycket alkohol, sjungande och dansande och jag hoppas vi går ut snart igen. Vi är ett sånt roligt team =)
Imorgon blir det fest igen för då ska Staffan och Markus ha 30-års fest. Kan avslöja att jag känner mig inte manad för att festa en gång till men det blir nog bättre imorgon när man väl är på festen =)
Ska festa nästa helg också...herregud vilket festande det är på mig. På lördag så ska ett annat team från jobbet ut så då ska jag med dom. Sitta på O´learys och titta på fotboll sen blir det krogen...Emmis, då ska vi ha roligt stumpan =D

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0