Söndag

Jaha, då var man bakis igen då...tror jag har börjat tagit det som en vana =P
Igår så fyllde Staffan 30 och då var det full fart hela dagen. Gick upp och började städa sen ställde jag mig och gjorde smörgåstårtor...jätte goda =)
Vid fyra började det komma folk...en efter en. Vid 20:00 kom Viktoria och vi började förfesta lite hon och jag. Staffan och hans kompis gick och drack öl hos en annan kompis. Vid halv tolv kom Madde och hämta oss sen åkte vi in till O´learys och slog klackarna i taket =)
Det var ganska mycket folk men inte lika mycket folk som förra lördagen...mycket folk som man aldrig hade sett förut så jag träffade inte skit många som jag kände.
Tur som vi hade så fick Viktoria, jag och Madde skjus hem av Uffe så vi slapp åka buss.
Madde sov hos mig och när vi två kom hem så plåga vi Staffan lite som låg full som en kastrull på soffan och sov sen satt Madde och jag och sjöng singstar till 04:40  på morgonen. Då kom vi på att vi skulle kanske gå och lägga oss och sluta störa grannarna med våra ljuva röster =P Staffan fick sova på soffan och Madde och jag tog sängen =)

Idag är man inte skit pigg. Men jag har inte varit så jätte bakis...bara trött å sliten.
Madde och jag har nyss käkat kina mat sen var vi tvungna och ligga och vila en stund på soffan och nu har vi tagit fram chips och dipp som vi ska svulla i oss till en film.
Staffan är hos en kompis och kollar på fotboll så Madde och jag får mysa alldeless själva =D
Vid sju kommer Emelie hit för jag ska göra nagelförlängning på henne. Ångrar att jag lovade henne idag eftersom jag är så jäkla trött men har man lovat så har man...bara att bita i det sura äpplet.

Nu ska jag fortsätta svulla.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. Lyckades du flirta till er en stjus hem igen? ;p Du är då go gumman!

Vi ses i morgon!



Pöss

2009-03-01 @ 20:11:52
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0