Tisdag

Idag har det varit en jätte lugn dag på jobbet.
När jag kom så satt jag med några ärenden sen 17-22 så satt jag och hjälpte alla nya som har börjat. Kom ihåg när man själv var ny...usch vad jobbigt det var ibland. Men jag måste säga att dom nya som har börjat nu är jätte duktiga =)

På lunchen så var jag på kicks och hittade ett skit cool nagellack! Det är ett metallic färgat lack och man ska stryka på lacket på nageln men inte låta det torka så mycket och så ska man sätta en magnet som man fick med mot nageln så bildar det ett stjärn mönster. Så nu har jag snygga naglar =)
Kanske inte så skit intressant men jag tyckte det var så häftigt så jag var tvungen att skriva om det =P

Imorse förresten var det meningen att jag skulle åka till gymet men jag hade så många telefonsamtal att ringa på morgonen så jag kände att jag inte skulle hinna innan jobbet. Så jag tog Meja och gick på en power walk istället. Hade inte direkt power walk dojor på mig så jag hade så himla ont i fötterna när jag kom hem. Var ute och gick nästan en timme så jag var lite slut när jag kom hem...men nyttigt! Måste röra lite på fläsket =P

Staffan och jag sitter och kollar på CSI nu men tröttheten börjar smyga sig på så det är väll dags att gå och lägga sig snart.
Staffan och jag har förresten hittat ett hus som vi skulle vilja ha. Ska prata med banken nu i veckan så får vi se vad som händer sen...så spännande!!! =) Börjar bli lite trångt i den här lägenheten nu så det skulle vara skönt att bo i ett hus.

Nä nu ska jag fortsätta se på tv.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

Glömde du något i går kväll? :P hihi



kram

2009-03-18 @ 10:24:43
URL: http://www.heliosbus.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0