Tisdag

Ge mig en fet pizza och en STOR godispåse!!!
Jag är så trött på grönsaker och frukter nu. Efter den här veckan har jag kommit på att jag aldrig kommer bli vegetarian eller vegan. Hur kan man leva på så äcklig mat som dom gör?
Hade vi varit skapade för att äta frukt och grönsaker så skulle vi se mer ut som en ko eller nått.
Nä, en god köttabit ska det vara...en som har haft puls en gång i tiden *MUMS*

Staffan, han kasta in handduken och värmde stuvade mackaroner och falukorv. Han klarade inte av att detoxa en vecka för han saknade riktig mat för mycket. Det gör jag med men jag känner att kroppen mår mycket bättre. Jag har gått ner 3kg nu i vätska. Är inte alls lika plumsig och jag har inte svullen mage längre som jag annars brukar ha varje dag.
Efter den här veckan så ska jag börja tänka på vad jag äter och inte proppa i mig allt jag ser som ser gott ut.

Min sambo skickade sms idag och sa att han hade drömt om att vi gifte oss inatt. Förväntade att han skulle stå på knä med en ros i munnen när jag kom hem från jobbet idag och fria men icke! Närå, skoja bara. Ska gå några år till innan jag gifter mig. Det som är lite roligt tycker jag är att Staffan har blivit så romantisk. För några månader sen kunde man inte tro att han kunde vara så romantisk som han är. Jag mår så himla bra med min sambo...du är bäst darling =)

För övrigt har det inte hänt så mycket.
Har haft utbildning typ hela dagen idag på jobbet och det är lika mycket utbildning imorgon.
Inte nu på fredag men nästa fredag bär det av till pappa. Jag längtar som en tok!!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen.

Måste även säga någon rad om några goa bruttor.

Emma - Jag tycker så synd om dig gumman. Hoppas du blir av med den där grymma blåsan snart så du kan prata riktigt och slippa ha så ont. Är så glad att vi är vänner. Du är en sån himla go och söt tjej som alltid ställer upp och lyssnar och en vän som man kan lita på. Love ya my friend.

Madde - Kom hem!!!! Nu har jag inte pratat med dig på några dagar och jag håller på och dööör av längtan efter dig. Jag måste verkligen ringa till dig imorgon. Du är verkligen mitt hjärta. Älskar dig gumman! Det är du och jag Alfred...

Klen - Min pulla ;) Du är verkligen speciell darling. Har haft så roligt med dig och du är en riktigt bra vän. Kan verkligen prata med dig om allt. I love you darling.

Viktoria - Måste börja med att säga grattis till körkortet =) Vi har varit vänner i 18 år...herregud...18år!! Vi har varit med om väldigt mycket dom här åren och jag är väldigt glad över att vi är vänner. Du har bott i Stockholm i många år och även utomlands och vi har inte kunnat umgåtts så mycket, men vi har ändå vetat att vi är lika bra vänner för det. Du är verkligen en riktig vän. Puss på re

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får väl se till att han friar då.. Jag har tjatat på Danne länge men det går trögt.. Annars så får du fria själv =)

2009-04-01 @ 12:34:14
Postat av: Angelica

Haha!! det blir inte samma sak om jag ska fria...vill ju att mannen ska gå ner på knä och fria men det slutar säkert med att jag får göra det =P

2009-04-01 @ 18:05:44
URL: http://angelicaekstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad go du är gumman! =) I love you to! Får väl ta ett snack med Staffan snart ;) Haha..

2009-04-01 @ 18:51:36
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0