Onsdag

Shit vilken träningsvärk jag har idag =/
Jag och en arbetskamrat var och tränade på Active igår och idag så känns det kan jag lova.
Ska börja träna nu ganska mycket...är så skönt =)

Idag har det varit en ganska konstig dag på jobbet. Hade så mycket att göra så jag vet inte om jag fick allt gjort. Huvudet var fullt av saker att göra.
Imorgon så ska mitt team på jobbet gå ut och käka sen blir det krogen...fy fan vad jag längtar!!!
Det kommer bli så jävla roligt men jag måste försöka hålla mig på mattan eftersom jag ska upp och jobba på fredag.
Ska även klippa mig imorgon...hoppas på någon snygg och cool frippa =)
Ska även försöka hitta mig nå snygga kläder till imorgon kväll.

Madde älsklingen ska sova här i natt så vi ska gå och försöka hitta på nå gott och äta nu =)
Blev inte så jätte långt inlägg men jag skriver mer på fredag om hur morgon dagen slutade.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att du har en bra dag ida då!

2009-03-05 @ 14:02:19
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0