Massage

Idag på dan var jag och fick massage av Emelie. Det var mycket behövligt.
Jag var så stel över hela ryggen, axlarna och nacken så det var skönt att få bort lite spänningar.
Ska börja gå till henne oftare...skönt när jobbet betalar =P
Ni som läser min blogg och jobbar på TP...gå till Emelie och massera er! Eftersom vi sitter så himla mycket så blir vi jätte stela och Emelie är verkligen jätte duktig. Det ligger lappar uppe i lunch rummet och på dom står även hennes telefonnummer. Hela mars så kostar det 200kr sedan kommer det kosta 249kr för 30 min. Det är mycket bättre än den andra massören som kommer till TP och masserar för 350kr för 30 min.

Det var meningen att Staffan och jag skulle ha en städ söndag här hemma men efter jag hade varit och massera mig så släppte alla spänningar och jag vart ganska trött och hade ingen energi till att städa.
Medans jag var och massera mig så var Staffan och Meja nere vid hammarn ovh grilla korv med Jonas, Markus, Jessica och Tomas. Var så himla fint väder idag =) Meja var helt slut när hon kom hem efter ha lekt i skogen och plumsat i snö.

Nu sitter Staffan och jag och svullar riktigt. Känner mig riktigt tjock nu.
Vi sitter och äter godis, popcorn, ost och kex.
Har gett upp ätandet nu annars kommer magen att spricka på mig.
Vi ska titta klart på Sanningens ögonblick på 5:an sen ska vi hämta tvätten sen bliré kväller.

Imorgon är det jobb igen.
Har en ganska skön vecka. Jobbar kväll mån, tis och ons sen är jag ledig tors, fre och lör och jobbar på söndag igen.
Skönt att få sovmorgon på dagarna. Hatar att gå upp tidigt på morgonen. Speciellt när Staffan ligger brevid och trynar och man ser hur skönt det ser ut. Staffan ska vara hemma ända till vecka 15...finns inga jobb för tillfället så han får vara hemmafru medans jag jobbar =P

Nu ska jag ägna mig åt tv:en men vi hörs =)

Lägger upp en bild på min älsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0