Lördag

Vilken dag detta har varit.
Jag åkte och käka filéoskar vid tolv med Staffan och Jonas sen vid halv två så åkte jag in till stan till Ólearys och kollade på fotboll med Pusken och X...United mot Liverpool.
Så jäkla typiskt att Liverpool vann med 4-1 =( Vart så jävla mobbad av både Pusken och X...lite sur vart jag för jag hade ställt mig in på att få mobba Pusken för jag var helt säker på att United skulle vinna...men icke!!!
Nästa gång då jävlar Pusken =P

Efter matchen så åkte jag till Jenny och satt där och prata en stund innan vi åkte vidare till Ljusne på Poledancing.
Det var hur roligt som helst. Snacka om smidig man kommer att bli =)
Jenny och jag anmälde oss till första kursen som börjar i april...jäklar vad sexig vi ska bli Jenny..haha!!
Har redan ont i magmusklerna...kommer knappt kunna röra mig imorgon och på måndag för träningsvärken.

Imorgon ska jag åka och massera mig. Är helt förstörd i ena axeln och i ryggen så det ska bli rikitgt härligt med lite massage. Hela Mars så har alla som jobbar på TP rabatt så massagen kostar 200kr för 30 min istället för 250kr...riktigt bra =)

Ska försöka ta med mig Staffan på bio imorgon. Vill verkligen se Män som hatar kvinnor.
Alla som har sett den säger att den är så himla bra så jag måste verkligen åka och kolla på den.

Nu ska jag titta på medlodifestivalen och käka thai mat.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0