Lördag

Idag är det andra dagen på min och Staffans detox vecka. Vi skulle börja idag egentligen men vi började igår istället. Än så länge känns det bra...lite sugen på en mör köttbit är man väll men man får stå ut, det är bara en vecka =)
Tror nog vi kommer bli väldigt trött senare idag och speciellt imorgon men sen på måndag kommer energin tillbaka =)

Bara för att man inte ska dricka nått idag så är det jätte många som vill att man ska hänga med ut. Brorsan från Bollnäs ringde och ville att jag skulle följa med ut idag och Kvasten ringde och ville att jag skulle dricka sprit med honom idag och det känns att det verkligen skulle vara hur roligt som helst men dricker jag så är det ingen idé att jag detoxar.
Jag ska bara sitta hemma med Staffan, Staffans brorsa Fredrik och Viktoria och kolla på fotboll. Det är ju Portigal-Sverige idag =) Spännande som bara f** för Sverige MÅSTE åka vidare till Sydafrika på VM!! Då måste Staffan och jag åka dit och kolla. Vi har en kompis i Sydafrika så vi har gratis boende.

Nu ska jag städa upp lite sen ska jag hoppa in i duschen.

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Viktoria?? Huuh.. nettan heter välljag.. höhö ;)

2009-03-30 @ 19:00:39
Postat av: Angelica

Svar till Nettan: Viktoria skulle vara här också. Staffan sa bara att Fredrik skulle kolla så därför skrev jag inte med ditt namn för jag visste inte om du skulle komma =)

2009-03-30 @ 19:07:41
URL: http://angelicaekstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okii! hur går de med dieten då gummsan? =) Staffan hade ingen vidare karaktär på den fronten va..

2009-03-30 @ 22:07:25
Postat av: Angelica

Nä du, han kasta in handduken. Jo men det går bra...har börjat äta kyckling, fisk och skaldjur nu så jag får lite mer mättnadskänsla. Lite roligare och äta nått med puls än att bara äta grönsaker och frukt typ =)

2009-03-31 @ 13:55:04
URL: http://angelicaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0