Jobb, jobb...

Har suttit på jobbet nu i 11 timmar och 30 min...BARA 30 min kvar sen får jag åka hem =)
Istället för att jobba lite igår (då jag var bakis) så valde jag att jobba hela dagen idag istället. Har varit en skön dag för det har varit så lugnt på jobbet. Jag och Strandman har suttit och lyssnat på en massa olika band på YouTube...så lugnt har det varit idag =P

Jag vill bara åka hem till min älskling och mysa.
Den stackarn har fått nackspärr så han går hemma och gnäller lite...karl som han är =P Närå darling, de är så synd om dig.
Börjar bli ganska så hungrig också så jag skulle vilja ha nå gott å käka. Får försöka hitta på nått lämpligt när jag kommer hem...förhoppningsvis så kanske Staffan har gjort nå mat så det räckte till mig.
Värst av allt är att jag börjar få ont i halsen!! Fy 17 om jag blir sjuk igen alltså.
Hinner knappt bli frisk innan jag blir sjuk igen. Jag som skulle träna jätte mycket i veckan men det vill man ju inte göra om jag blir sjuk...peppar, peppar så har det inte brutit ut riktigt än så jag håller tummarna på att det inte gör det heller.

Förresten så var inte det att jag håller på att bli sjuk som var det västa...
Staffan ringde idag och sa "älskling, jag har kommit på vilket fotbollslag jag ska hålla på"
Jag: "jaha, vilket då?"
Staffan: "Liverpool! Jag känner verkligen att det är mitt lag"
Ända tanken jag fick upp i mitt huvud var "herregud, min sambo har totalt tappat vettet!!!" Snacka om att det kommer att komma lite onda blickar hemma nu när det är matcher. Åh Liverpool som har vunnit dom senaste gångerna och United har förlorat så Liverpool går väll om United snart...då dör jag! Gud vad mobbad jag kommer bli.

Nä nu ska jag kolla runt lite om det är någon som behöver lite hjälp innan vi slutar.

Hörs, Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig gumman min! Saknar dig redan.. =( Men jag hoppas att du blir frisk snart. Vi måste ju planera in en middag snart!

2009-03-24 @ 12:35:30
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0