Början på ett nytt liv

Nu ska jag och Staffan börja med detox på lördag.
Vi ska inte äta några kolhydrater, fett, nikotin, koffin, alkohol, mjölkprodukter m.m. Utan vi ska äta färska kryddor, frukt och bär, nötter och annat nyttigt.
Vi ska köra detox i en vecka så jag har gjort en meny till oss.
Vi kommer att gå ner ungefär 3kg i bara vätska. Allt slagg och alla gifter kommer att gå ur våra kroppar och vi kommer få en riktig energikick.
Det negativa med detox är att man kan lukta lite illa i några dagar eftersom allt slagg och gifter går ur kroppen och dom 2-3 första dagarna kommer vi vara jätte trötta men allt detta är det värt eftersom vi kommer må så bra sen =)

Har varit hemma nu i några dagar från jobbet för jag har haft så himla ont i halsen. Ska jobba imorgon igen för jag har inte råd att gå hemma. Är lite bättre i halsen men inte helt bra.
Är så himla tråkigt att gå hemma flera dagar.

Idag åkte jag in till jobbet och lämna pengar till Strandis eftersom han vann XL coachen...grattis till dig Micke men nästa gång då jävlar!!! =P
Efter jag hade varit på jobbet så åkte jag till Harmoni och färgade ögonfransarna...det känns som ögonen håller på och brinner upp när man färgar dom. Vill man vara fin får man lida pin =)

Ska åka ner till min pappa i påsk för hans sambo fyller 50 år så dom ska ha fest. Jag längtar som fan för jag saknar min pappa så mycket. Hemskt när det är så långt mellan gångerna.
Han bor ju 50 mil bort så det är inte helt lätt att åka ofta eftersom det kostar lite grann att åka.
Men snart papii så syns vi =)

Nu ska jag kolla lite på efterlyst,

Lägger ut en bild på all detox mat jag har köpt idag *mums*


Kommentarer
Postat av: Frida

TJA! Rock´n roll på Marmafolkan på lördag!

Söderhamn American Cars som ordnat!

Kommer bli röj, kom ni å ;)

2009-03-25 @ 21:27:47
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: Nettan

Staffan skvallrade om eran diet idag när han var här.. haha!

Men skulle formodligen själv behöva nå sånt där...

2009-03-26 @ 11:20:46
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om va detox är och hur det går till?!

2009-04-02 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0