Att man aldrig lär sig...

Blev en och en annan droppe förmycket alkohol igår.
Det gick nästan åt en liter sprit igår så det är inte så konstigt att man hade några minnesluckor. Tror jag har öppnat dom flesta luckor nu och kommit fram till att det var en jätte rolig kväll igår =P

Jag och Madde åkte till Jenny igår och festa.
Vi satt och lyssnade på musik och prata sen kom Helena och hennes kille och någon kompis till dom och då spelade vi "jag har aldrig" och Twister som Helena hade med sig.
Vid tolv gick vi till Muskan och det var ganska mycket folk ute för att vara en fredag före lön.

Idag så vaknade jag och Madde vid 8 på morgonen men vi orkade inte kliva upp så vi låg och slummra lite till halv tolv innan vi gick upp.
Vi var så jävla hungriga och sugna på kina mat så vid halv 2 åkte vi in till stan och käka på kina. Att jag ens våga köra bil förstår jag inte för jag hade säkert alldeles för mycket alkohol för att få köra bil...inte så att jag var full å odräglig men alkoholen hade säkert inte hunnit gå ur kroppen riktigt än.

Nu ligger Staffan och jag i soffan och försöker piggna på oss. Han drack också igår så båda ligger här bakfulla å jävliga.
Det skulle vara så himla gott med godis nu men affären hann stänga medans jag låg och vila på soffan.
Nu ska jag försöka vakna till liv.

Peace out!

Lägger ut 2 bilder från igår.
Har världens sämsta mobilkamera så bilderna vart inte skit bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0