30 års fest

Nu äntligen har jag fått lite bilder av min mamma som var fotograf under kvällen och natten.
Tänkte att jag skulle bjuda er på lite kort =)

Jag, Madde och Natta   <-----Det var här det började spåra ur

Det var en riktigt rolig kväll. Kom hem klockan 6 på morgonen.
Var beredd på mycket bilder.

Bild 1) Kvasten var i fin form när han kom
Bild 2) Tomas var även han i fin form när han kom
Bild 3) Tomas och Kvasten kom in med en trasig spark och gav Staffan och Markus "sparken"

   

Bild 4) Maten som bestod av exotisk planka fast i buffé form =)
Bild 5) Wirre och Linn
Bild 6) Det kom in några påsktomtar på festen

   

Bild 7) Påsktomtarna gav Staffan lite presenter
Bild 8) En massa folk
Bild 9) Alla står och sjunger för födelsedagsbarnen
 
   

Bild 10) Staffan
Bild 11) Erik och Julle
Bild 12) Madde

   

Bild 13) Tomas och Lars
Bild 14) Sandra och Stina
Bild 15) Folk

   

Bild 16) Bandet
Bild 17) Madde å biran
Bild 18) Linda och Madde

   

Bild 19) Madde och Linda dansar. Jag försöker flytta mig ur bild
Bild 20) Kvasten och David
Bild 21) Madde, Natta, Madde och jag

   

Bild 22) Tomas nöjd och glad
Bild 23) Erik spelar gitarr på Tjommens mage
Bild 24) Jonas

   

Bild 25) Me, my self and I
Bild 26) Bella, Danne och Nylander
Bild 27) Lina, Linda och Jens

   

Bild 28) Kvasten och Sandra
Bild 29) Kvasten
Bild 30) Julle

   

Bild 31) Gamla Stråtjäraborna. Jag, Julle och Wirre
Bild 32) Madde och jag som spelar luftgitarr
Bild 33) Wirre, Bengan och Julle

   

Bild 34) Jag, Natta och Madde
Bild 35) Ja, det var här det spåra ur. Jag med en suspensoar...
Bild 36) Herregud...jag med mustsch och något rosa som ska föreställa hår och även suspensoar på

  

Bild 37) Natta, jag och Madde
Bild 38) Haha...ja, me again
Bild 39) Madde och Natta...Haha!!

   

Bild 40) Avslutande bilden är på mig, Madde och Natta

 

En helt galen kväll, natt och morgon.
Vid klockan 5 på morgonen så gjorde det så ont i fötterna efter att jag gått i högklackat hela kvällen och natten så jag fick ta 2 st vin bag in box kartonger och sätta på fötterna så jag kunde fortsätta dansa. Ska försöka hitta ett kort på det och lägga upp =)

Nu ska jag gå och söva.

Pöss hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha

Ni ser ut att haft en rolig kväll :P



Kramkram

2009-03-12 @ 07:56:53
URL: http://heliosbus.zoomin.se
Postat av: Anonym

Hahah roliga bilder :)

Fest i helgen å eller har ni fått nog? :)

2009-03-12 @ 20:46:53
Postat av: Emma

I miss you baby! And I love your mustasch! =)

2009-03-13 @ 20:42:42
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/
Postat av: Angelica

I miss you too honey bunney!

2009-03-13 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0