Uppdatering

Nu är det dags att uppdatera lite igen.
Jag har gjort ganska mycket sen sist. I fredags så var jag, Staffan, Jonas och Meja ute och åkte båt. Stannade vid en vik som heter Hovnäs och mådde bra i solen. Även några andra var där och solade och drack lite öl.
När  kvällningen närmade sig så vart det lite kyligt så vi åkte hem och gick till Brogrillen och käka en varsin pizza. När vi satt där så kom Madde ner och tog en cider med mig sen så åkte vi till en grillfest i Vannsätter. Där var vi inte så länge eftersom jag skulle upp och jobba vid åtta på morgonen så Madde, jag, Staffan och Meja tog en promenad hem från Fallerna i Vannsätter och hem...en skön promenad =) Det var riktigt mycket ungdommar ute och söp...tror inte jag såg någon över 18år och dom var tamme fan överallt!! Typ låg en unge i varenda buske...nä men nästan så.

Gjorde mig en Pina Colada i en ananas när jag skulle åka ut med båten...riktigt gott!!


Staffan och Meja i båten


På lördagen så jobbade jag och när jag slutade klockan 22:00 så åkte jag direkt till Forsbacka på en 30 års fest...fast jag var nykter och körde.
Det var ganska så roligt då Staffan, Moberg, Stenberg satte sig på senen och spelade gitarr, tvättbräda och munspel och sjöng. Nylander och Bella var upp och sjöng och spela dom med. När dom tänkte sluta så satte jag mig på senen och sjön några godingar medans Moberg och Staffan spela gitarr =)
Vid halv ett på kvällen packa jag bilen full med folk och körde hem alla sen hem och gick och la mig.

I söndags då det var morsdag så bakade jag cupcakes sen åkte jag och Staffan till mormor och fika och gratta både mormor och mamma. Mamma var tvungen att visa upp sin nya amerikanare också...riktigt stolt var hon =)
Efter vi hade varit där så åkte vi hem och lata oss en stund innan dett var kväller.

Mina cupcakes


Igår åkte jag ner till Stockholm och jobbade lite. Var till Kaknästornet och satt och jobbade. Var bara nere över dagen så jag åkte hem igen på eftermiddagen. När jag kom hem med tåget så åkte jag raka vägen ner till jenny och vi åkte direkt till Ljusne på pole dancing. Det var sista gången igår så det var lite tråkigt men jag har anmält mig till nivå 2 som börjar i augusti. Då får vi lära oss lite mer trick som att till exempel hänga upp och ned på stången...de kan bli spännande...haha!!

Idag har jag städad och donat så det är snyggt när vi åker imorgon. Staffan och jag åker till Stockholm då och kommer hem på måndag. Vi ska gå och kolla på Bruce Springsteen torsdag och söndag och så ska vi hitta på en massa andra aktiviteter. Det mysigaste är att vi ska bo på ett lyxhotell med värsta spa anläggningen =) bästa av allt är nog hotell frukosten...älskar hotell frukost =)
Nu ska jag ta och packa klart det sista sen ska jag ta och lägga mig.
Jag kommer skriva lite mer uppdateringar senare i helgen =)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm.. Vad goda dom såg ut! =)

2009-06-04 @ 09:56:44
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0