Day 4

Jag och Staffan vaknade vid tio och då gick vi ner och käkade frukost och det var jätte fint väder så vi gick ut och satte oss och drack kaffe...eller Staffan drack kaffe eftersom jag inte har blivit så vuxen än.
Sen gick vi upp på rummet och gjorde oss i ordning och åkte in till stan och mötte upp Markus och Jessica. Jonas, Tomas och David gav upp den här dagen för dom var så sliten så dom åkte hem...jävla sopor!! =P
Jag, Staffan, Markus och Jessica gick runt på olika pubar och drack lite sen hittade vi en sportbar som visade tennis för det var ju Staffan och Markus tvungen att se.
Vid fem så gick vi och ställde oss i kön till Bruce Springsteen konserten. Bara stod och gapade när vi kom dit för jag tror aldrig att jag har sett en sån lång kö någon gång. Dom andra 2 gångerna vi har varit på Bruce så har vi ställt oss i kl klockan 17:00 och då har vi alltid fått stå innan för stängslet framme vid senen men icke denna gång. Kön utanför var säkert 2 km lång!!! Fick gå hur långt som helst innan vi hittade slutet på kön och kunde ställa oss.

Nils Löfgren kom in igen och spelade Idas sommarvisa för oss



Här kommer några videoklipp från Bruce konserterna






Efter denna kväll var slut så gick Staffan och jag tillbaka från stadium till Djurgården där vårat hotell låg.
En väldigt fin promenad =)

På morgonen efter gick Staffan och jag upp och käka våran sista brak frukost sen åkte vi och hämtade Markus och Jessica och åkte hem. Först så lämnade vi av Staffan i Åkersberga på hans jobb sen fortsatte jag, Markus och Jessica hem. Väl hemma så kom Madde med Meja efter en lång promenad dom hade tagit och det var en VÄLDIGT glad hund jag träffade =) Både Staffan och jag har haft Meja abstinens när vi var i Stockholm.
Madde och jag grillade lite och sen hjälpte jag henne att plugga och så kollade vi på lite tv =)

Detta var mina dagar i Stockholm. har haft så fruktansvärt roligt =)
Ett stort tack till familjen Gustafsson som som hjälpte oss med djuren dom här dagarna...ni är helt underbara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0