Day 2

Igår så började vi dagen med en underbar hotell frukost sen gick vi upp och gjorde oss i ordning för dagen.
När vi var färdiga så gick vi ner på Gröna Lund och mötte upp Tomas, David, Jonas, Markus och Jessica på en bar utanför Grönan. Där tog vi oss nått att dricka sen gick vi in på Grönan. Där inne så åkte vi lite karuseller och gjorde annat roligt.
Här åker Markus och Jonas Insane
 

Vädret var lite bättre idag iaf...det var moln på himlen med det regnade iaf inte =)
Vi hittade på en restaurang där dom sålde 1000g hamburgare. Om man käkade upp den så fick man den gratis...1kg kött och 1kg tillbehör plus strips men dom behövde man inte käka upp. Staffan var bra sugen på att testa men han gjorde det aldrig.

Fick en jätte god drink av en bartender där inne


Efter Grönan så åkte vi in till stan och gick på några krogar. Vi stannade till på krogen Fridays på Stureplan och tog oss lite att dricka och där tror jag att jag drack den absolut godaste drinken i världen!!
(min mobil kamera är inte den bästa)
En blandning av vaniljglass, Baileys, Kahlúa, Vodka och en massa krossad is och chockladsås på glaset.


  

Efter vi hade varit på Fridays så gick vi uppåt på gatan och hittade en liten Pub där det inte var så mycket folk. Det kom in en ros försäljare så Staffan köpte en ros åt mig =)


  

Det vart ingen nattsudd för Staffan eller mig så vi tog en taxi hem så vi var vid hotellet vid tolv. Där köpte vi oss lite att äta som vi tog med upp på rummet och kollade på tv en stund.
Vi kände att vi var tvungen att vara någorlunda pigga till fotbollen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0