Vilken helg!

Idag var det första dagen på jobbet efter semestern...åh vad jobbigt det var att gå och jobba! Har ju vänt på dygnen så man är inte van att gå upp klockan sex på morgonen direkt.
Tur att man hade en någorlunda lugn dag iaf =)

I helgen så var det party. Var Bergviks marknaden så det var trubadur och öltält både fredag och lördag.
På fredagen så gick vi på förfest hemma hos Stenberg och Puckel Patten och det var hur roligt om helst. Alla kompisarna var där...vi måste ha varit ungefär 30 personer där. Vi satt och spela gitarr och sjöng för fullt. Den ända jag saknade var Anders Lindberg =/ Han hann åka tillbaka till Afrika. Hade han varit där så hade precis alla varit där som man inte träffar så ofta.
Här är lite bilder från förfesten:

  
  
  
  
  
  
  
Madde och jag skulle försöka knäppa ett kort på oss när vi pussades men det gick inte så bra. Vi knäppte hur många kort som helst men alla vart suddig =/



Ja de var en grym kväll!!
På lördagen så hade jag lovat att vara med på brännbolls tunering uppe på IP i Bergvik...klockan 11 på morgonen!! Kära värld vad jag ångra att jag lova de. Jag var så himla bakis men det var bara att bita i det sura äpplet och ta en cider 8,5 %...de gjorde susen en stund =P
Kvällen innan så hittade jag en brottardräckt som Staffan sa att jag aldrig skulle våga ha på mig på brännbollen...haha...vem tror ni gick i brottardräckt upp på brännbollen då?=P Jajjemensan, var tvungen att gå egenom marknaden i dräckten och gissa om jag fick några blickar på mig?=P Tur att ingen har sagt att jag är normal =P

  

På kvällen så satt jag, Wirre, Madde, syrran Stephanie och hennes kompis Nina hemma hos mig och drack grogg och spela SingStar. Skit roligt hade vi =)
Vi knäppte lite mupp bilder.

  
  
   

Madde och jag dansade även till Mora träsk =P



Nu ska jag åka till Bollnäs på grillnatta men nu har ni fått lite uppdatering iaf.

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0