Lite mer uppdateringar

Hejsan,

Förra veckan åkte jag till in kära pappa och var hus, häst, hund och kattvakt. Åkte ner på onsdagen och pappa kom hem på söndagen så på måndagen fick jag äntligen sovmorgon. Jag kommer fan aldrig skaffa häst. Ibland tänker jag att det skulle vara roligt att ha en häst när jag ser en fin häst men man blir botad när man åker ner till pappa. Fy vilket tungt jobb det är och så är jag så himla morgontrött så ska man upp skit tidigt och gå ner i stallet.
Synd att det var så dåligt väder för det gick inte hitta på så mycket om dagarna. I tisdags var det ganska fint väder så då passa pappa, jag, Staffan och en kille som heter Stefan på att åka ner till Gränna och tog färgan över till Visingsö.
På Visingsö gick vi runt lite på ön och kollade på en massa saker som värsta turisterna. Pappa, Staffan och Stefan drack några öl så då åkte jag på att vara chaffis hela dagen.

Bild 1) Färgan vi åkte med
Bild 2) Knäppte ett kort på vad färgan hette
Bild 3) En liten del av Visingsö

  

På Visingsö gick vi förbi ett gammalt fängelse. Det har brunnit så därför finns det inget tak.



Vi gick även förbi ett stall och jag var tvungen att ta kort på det för taket är så himla lågt. Det är inga stora hästar som kan gå in där i alla fall.





Efter vi hade varit på Visingsö så åkte vi över til Gränna igen och gick så klart in och kolla när dom gjorde Polkagrisar =)





Så klart så var jag tvungen att köpa några polkagrisar =)

Efter vi hade varit i Gränna så åkte vi hem och käka lite tacos. Det vart en tidig kväll för på onsdagen så åkte vi hem igen. Borta bra men hemma bäst...längtade super mycket efter några som var hemma så det var jätte skönt att komma hem efter ha varit borta en vecka.

Måste även berätta om när vi var på logfest i Lynäs för någon helg sedan.
Kravet för att gå dit var att man måste ha peruk och solglasögon så det var väldigt roligt att se alla som kom. Det var även dans till Topix på kvällen.
Lägger upp lite bilder som får tala för sig själva.

Jag och Jenny


Det var även tipsrunda och när vi kom till ett ställe i skogen så började vi höra musik bland träden och så satt näcken nere vid vattnet och bjöd på vin =P



  

  

  

  

  

  

Haha, man kände sig inte skit snygg men jäklar vilken rolig kväll!!



Nu har jag en vecka kvar på semestern så denna vecka ska jag ta vara på. i helgen så är det Bergviks marknaden så då blir det party! Är ju Brännbollsyran i Bollnäs också så man kanske skulle ta och åka dit och kika lite med =)
Nu ska jag ta nått att käka men nu har ni fått lite uppdatering iaf =)

Peace out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0