Torsdag

Nu börjar denna vecka ta slut...skönt. Lite jobbigt första veckan efter semestern innan man har kommit in i rutinerna igen. Sover skit dåligt om nätterna och varje morgon har jag vaknat as trött.
Staffan berättade idag att jag har pratat i sömnen hela natten i natt och jag har pratat med Staffan klart och tydligt så han trodde jag var vaken sen undrar jag varför jag är så satans trött när jag vaknar när jag tycker att jag har lagt mig ganska tidigt...konstigt när man ligger och tjötar hela nätterna =P

Såg något roligt idag på Aftonbladet hemsida. En arbetskamrat jag har på statt har varit med i grannfejden på tv3 och idag hade man en artikel om hur det har gått för alla grannar. Då hade dom skrivit som överskrift hans kommentar om hans granne =P





Har inte så mycket att skriva om så det får räcka så länge. Kommer skriva mer iaf efter lördagen då jag har varit på Småstadslivs fest =)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0