Kära värld vilken kväll!

Madde och jag drog in till stan för att mysa och käka något väldigt gott. Vi hamnade på Dragonen och när vi satt där inne så var det så mysigt och fin kväll så vi bestämde oss för att dricka alkohol till maten.
Ringde Staffan och sa att han var tvungen att ta sig in till stan och hämta oss och bilen...ni kan tro vad lycklig han blev =P
Vi käka jätte god mat och efterrätt och så drack jag 2 STORA glas vin och Madde 2 cider.

När vi satt och käka efterätt som bestod av en bananasplitt så satt jag i min egen lilla värld och tog en sked med glass och banan och blåste på skeden precis som om den skulle vara kokhet...Madde tittade på mig med stora ögon och skrek ut över serveringen "Du blåser!!!" och sen brast vi ut i skratt så tårarna spruta! Det måste verkligen sett jätte dumt ut när jag sitter i min egen värld och blåser på glass som om det vore varmt.

Vid halv tio på kvällen kom Staffan och hämta mig och Madde och nu sitter vi hemma och pratar och skrattar som fan =) Staffan börjar bli lite less på oss och säger att vi har druckit tjattervatten =P Ska han ha de...haha!!

Nu blir det sängen för miss Angelica eftersom hon ska till jobbet imorgon.

Peace out!

Citat från Madde i lördags efter lite sprit: "Jag var inte på mars, jag var på pluto och frös"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0