Jag tycker tamefan du håller på och baller ur ja...

Madde och jag har nyss suttit och kollat på Småstadsliv 1...så jävla bra film =P Det är väll ungefär 150:e gången jag ser filmen å den är lika bra varje gång.
Nu ska vi se en film som som börjar klockan nio men den börjar inte fören om en halvtimme och Staffan måste så klart se på sport denna halvtimme så Madde och jag har lite tråkigt. Vi underhåller oss med att stoppa in cheez ballz i munnen...den som kan få in mest i munnen och så klart var det Madde (hon är ju lite stor i käften) =P Hon fick in hela 16 st och jag fick in 14st.

Om 2 veckor är det premiär för Småstadsliv 2 och då ska jag köpa en biljett och gå på en fest dom ska ha. Då kommer dom även filma till Småstadsliv 3 så man kommer få vara med i den filmen om man är med på festen.

Nä ru jävel...nu ska jag se på film snart.

Hej Svejs!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jaa..önska jag också kunde gå på den där festen, men tyvärr är man antagligen i Rättvik då...suck att allt ska vara samtidigt JÄMT :/

2009-07-20 @ 20:46:57
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0