Fredags mys

Idag så var jag helt själv igen på 2nd Line på jobbet...ett tag var jag ensam chef för alla andra chefer gick hem så jag satt där en stund i min ensamhet med en massa nya agenter.
Det har varit ganska lugnt idag iaf *skönt*
Vid åtta kom Danne ner på jobbet och överraska med en påse godis och en dricka...vart hur glad som helst!
Tack så jätte mycket Danne...var väldigt uppskattat =)
Tog min godispåse och dricka och satte mig framför tv:en i en fotölj och kollade på Let´s Dance...hade en liten mys fredag på jobbet =)
Efter jobbet så åkte jag upp på gymmet Faxe och solade solarium...väldigt skönt. Ska sola några gånger till så jag blir lite mer brun. Känner sig lite snyggare när man är brun istället för att man ska gå runt och se ut som en blekfis.

Stannade på McDonalds när jag åkte hem och köpte lite mat åt en hungrig karl som satt hemma.
Nu sitter jag här och måste gå och lägga mig snart för jag ska upp klockan 8:00 imorgon för jag börjar jobba klockan 10:00. Jag är ledig nästa helg och då har jag jobbat 12 dagar i sträck...snacka om att jag bara kommer sova den helgen.
Kan snart ta med mig tandborste lika gärna till jobbet för det känns som jag snart har flyttat dit...är mer där än hemma,

Imorgon kommer Henke och Daniel från Fagersta upp hit. Brukar jobba med dom på O´learys.
Dom ska tydligen upp och fixa nått på O´learys sen ska dom gå ut  på krogen så jag tänkte jag skulle åka in till stan och säga hej till dom...länge sen man träffa dom nu.

Nä nu ska jag gå och duscha av mig min solarium lukt som luktar bränt skin sen blir det sängen för mig.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0